Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Colegiul Mihail Ciachir din Comrat
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: "Crearea condițiilor moderne pentru formarea capitalului uman competitiv pe piața muncii la colegiul „Mihail Ciachir” din Comrat"
Obiectul achiziției: Echipament informațional
Ref. Nr.: MD-M. CIACHIR-378080-GO-RFQ
1. IP Colegiul Mihail Ciachir din Comrat a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-05 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului "Crearea condițiilor moderne pentru formarea capitalului uman competitiv pe piața muncii la colegiul „Mihail Ciachir” din Comrat".
2. IP Colegiul Mihail Ciachir din Comratinvită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
3. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuire în cadrul achiziției de echipament informațional.
Nr. | Denumirea bunurilor | Cantitate |
Lotul 1 | Calculatoare All-In-One | 65 |
Lotul 2 | Panouri interactive | 15 |
Sisteme Smart board | 6 | |
Document camera | 15 | |
Lotul 3 | Notebooks | 15 |
Cameră de conferință | 3 | |
Proiector | 1 | |
Imprimante multifuncționale | 15 |
4. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
5. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la de la managerul de achiziții guseinov.igor@gmail.com.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos str. Lenin, 160, mun. Comrat (biroul 1) sau electronic la adresa de e-mail guseinov.igor@gmail.comînainte de 03 octombrie 2023, ora 13:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
8. Adresa menționată mai sus, în punctul 6, 7 este:
Biroul 1
Igor Guseinov, managerul de achiziții
str. Lenin, 160, mun. Comrat, MD-3801, Republica Moldova
tel.: 0 298 2 60 35
e-mail: guseinov.igor@gmail.com
https://cpcomrat.educ.md/объявления/