Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Materiale educaționale specializate pentru instruirea persoanelor cu cerințe educaționale speciale
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-408378-GO-RFQ
1. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP). În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Materiale educaționale specializate pentru instruirea persoanelor cu cerințe educaționale speciale.
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Nr. lot | Denumirea bunurilor |
Lotul 1 | Materiale educaționale specializate pentru instruirea persoanelor cu cerințe educaționale speciale |
2. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
3. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Strada Ion Creangă, nr.1, or. Chișinău, MD-2069, Republica Moldova
Blocul 2, Etajul 2, biroul 30,
Guțu Mihaela, Tel: +373 22-24-07-91;
E-mail: achizitii.bm@upsc.md
Web: https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/
Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5, înainte de 28.03.2024, ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
4. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.