CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI
Republica Moldova
Denumirea subproiectului „EDUSPACE- Educația, Dezvoltarea, Umanizarea Specialiștilor Pedagogi de Azi pentru Comunitatea Eco”
Nr Acord subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-C-02 din 24.10.2022
Nr. Referință: MD-I. CREANGA-351626-CS-INDV din 01.11.2023
Titlul sarcinii: Instruirea în domeniul Educație timpurie „Metodologia de monitorizare și evaluare a dezvoltării copilului în baza standardelor de învățare și dezvoltare a copilului”
Proiectul învățământului superior din Moldova (PÎSM) este un proiect finanțat de Banca Mondială care urmează să fie implementat în perioada mai 2020 - decembrie 2025.
În cadrul realizării Proiectului învățământului superior din Moldova, finanțat de către Banca Mondială Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți a obținut subproiectul „EDUSPACE- Educația, Dezvoltarea, Umanizarea Specialiștilor Pedagogi de Azi pentru Comunitatea Eco”și, respectiv, a semnat contractul de finanțare cu Ministerul Educației și Cercetării din Republica Moldova și intenționează să aplice o parte din surse pentru servicii de consultanță.
Prin intermediul acestui subproiect Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți își propune realizarea unui set de intervenții orientate spre modernizarea condițiilor de organizare a procesului educațional de predare-învățare-evaluare prin crearea unui spațiu educațional modern. Vor fi create și dotate cu echipament 3 centre educaționale de simulare, va fi renovată o sală de sport și 5 săli de curs, vor fi create 2 cabinete de informatică, vor fi elaborate și publicate produse curriculare, vor fi realizate activități de formare profesională continuă etc. Aceste acțiuni vor contribui la sporirea calitativă și cantitativă a performanțelor studenților de la Domeniul Educație și îmbunătățirea angajării în câmpul muncii.
Proiectul propus este orientat spre atingerea următoarelor obiective specifice după cum urmează:
O1. Stimularea condițiilor de formare și dezvoltare a competențelor profesionale a viitoarelor și actualelor cadre didactice, adaptabile și receptive la noile cerințe ale pieței muncii, prin implementarea strategiilor și activităților interdisciplinare, transdisciplinare și inovaționale.
O2. Dotarea și inaugurarea centrelor educaționale de simulare conform standardelor moderne de echipare a instituțiilor de educație timpurie și învățământul primar.
O3. Asigurarea condițiilor ergonomice pentru activitatea în centrele educaționale de simulare.
O4. Promovarea imaginii instituției și a specialităților și calificărilor pedagogice pentru a satisface cerințele și ofertele pieței muncii.
O5. Identificarea noilor parteneri și consolidarea parteneriatelor existente cu agenții educaționali/ instituțiile educaționale din țară și de peste hotare.
Serviciile de instruire includ formarea cadrelor didactice pentru predarea specificului „Metodologiei de monitorizare și evaluare a dezvoltării copilului în baza standardelor de învățare și dezvoltare a copilului” la didacticele de specialitate din planurile de învățământ la specialitatea 11210 Educație timpurie, Calificarea Educator. Grup de instruire – 1 grup de 10 cadre didactice, durata formării 2 zile (total 16 ore contact direct).
Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta cerere de exprimare a interesului sau poate fi găsiți pe următorul site web: https://cpic.usarb.md/files/TOR_351626.pdf
Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din Bălți invită consultanții eligibili („Consultanți") să-și exprime interesul pentru prestarea serviciilor de formare a cadrelor didactice pentru predarea specificului „Metodologiei de monitorizare și evaluare a dezvoltării copilului în baza standardelor de învățare și dezvoltare a copilului” la didacticele de specialitate din planurile de învățământ la specialitatea 11210 Educație timpurie, Calificarea Educator.
Consultanții interesați vor expedia informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile de formare a cadrelor didactice pentru predarea specificului „Metodologiei de monitorizare și evaluare a dezvoltării copilului în baza standardelor de învățare și dezvoltare a copilului” la didacticele de specialitate din planurile de învățământ la specialitatea 11210 Educație timpurie, Calificarea Educator.
Consultantul care urmează să fie selectat trebuie să dețină următoarele calificări:
- studii superioare în domeniul Științe ale educației sau domenii conexe;
- minimum experiență de cel puțin de 5 ani în prestarea serviciilor de formare în domeniul Educație timpurie;
- experiență de formator în problematica educației timpurii, certificată printr-o adeverință eliberată de instituțiile prestatoare de servicii de formare continuă acreditate sau de minister;
- abilități digitale, în special procesare text, prezentări și utilizare browser;
- posedarea limbii române Nivelul C1/ maternă (scris și oral);
- abilități de lucru în echipă și gestionarea echipelor în procesul de training.
Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din „Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF" iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 („Regulamentul privind achizițiile publice"), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda „Selecția consultanților individuali" prevăzută în Regulamentul privind achizițiile.
Informații suplimentare pot fi obținute la adresa ce urmează în timpul orelor de lucru: 8:00 - 17:00, str. 38, Pușkin, Bălți, 3100, Republica Moldova; +37323152448; e-mail: proiect.colegiu@gmail.com
Cererile trebuie să includă scrisoarea de exprimare a interesului, CV și cel puțin două scrisori de recomandare aferente, dacă există.
Propunerile trebuie să fie expediate la adresa ce urmează (personal, sau prin poștă, sau prin fax, sau prin e-mail) până la data de: 16 noiembrie 2023, ora 14:00, (ora locală a Republicii Moldova), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.
Adresa: 38, Pușkin, Bălți, 3100, Republica Moldova
Telefon: +37323152448; 52473
E-mail: proiect.colegiu@gmail.com
Semnătura Managerului de proiect
ȘOVA TATIANA ___________________