Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Proiectul Educație de Calitate în Colegiul din Orhei (PECCO)
Obiectul achiziției: Echipament informațional
Ref. Nr.:MD-V. LUPU-355023-GO-RFQ
1. IP Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-06 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Proiectul Educație de Calitate în Colegiul din Orhei (PECCO).
2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de echipament informațional.
3. IP Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Nr/o. | Denumirea bunurilor
| Cantitate (bucăți) | |
Lotul 1 | Echipament interactiv | Panou interactiv 86 " | 9 |
Panou interactiv 75" | 2 | ||
Lotul 2 | Tehnică de calcul | Computer portabil (Laptop) | 32 |
Stație de lucru (Calculator desktop) | 4 | ||
Lotul 3
| Echipament de imprimare | Imprimantă | 3 |
Multifuncțională color | 1 | ||
Multifuncțională monocromă | 2 | ||
Lotul 4 | Aparat de îndosariat și de laminat | Aparat de îndosariat (broșurator) | 1 |
Laminator | 1 | ||
Lotul 5 | Cameră video | Cameră video pentru filmat | 1 |
4.Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
5. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei, str. Vasile Mahu,162, tel: 023524654; 069934348, e-mail: colpedagogorhei@gmail.com, în timpul orelor de lucru 0800-1700.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5 până la 15 septembrie 2023, ora 1500.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
8. Adresa indicată în punctele 5,6:
MD-3505, Republica Moldova , or. Orhei, str. Vasile Mahu,162,
Anticamera, blocul I, etajul I
tel: 023524654; 069934348
e-mail: colpedagogorhei@gmail.com
http://colegiu.md/doc/Transparenta/Achizitii%20publice/CC%20EI.pdf
Semnătura managerului de subproiect
Valentina Sandul _______________________