Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-352272-GO-RFB
1. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinăua primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr.MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP).
2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Mobilier.
3. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinăuinvită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea de Mobilier: (conform anexei)
Lotul nr.1: Mobilier de birou.
Lotul nr.2: Scaune.
Lotul nr.3: Canapele.
Lotul nr.4: Table Flipchart.
4. Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
5. Documentul de achizitie în limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: achizitii.bm@upsc.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str.Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun.Chișinău, Str.Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30 până la data de 06.03.2024 ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău, Str.Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data de 06.03.2024 ora la 11:15.
8. Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o "Declarație de garanție a ofertelor".
9. Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, or. Chișinău, Str.Ion Creangă 1, MD 2069, of. bir. 30, achizitii.bm@upsc.md, tel:022-24-07-91.