Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații –Servicii non-consultanță
Țara: Republica Moldova
Instituția: Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din cadrul IP Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: „EDUSPACE- Educația, Dezvoltarea, Umanizarea Specialiștilor Pedagogi de Azi pentru Comunitatea Eco”
Obiectul achiziției: Editarea și publicarea suporturilor curriculare
Ref. Nr.: MD-I. Creanga-403456-NC-RFQ
- Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din cadrul IP Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.MD-MOED-6542-ASF-C-02 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „EDUSPACE- Educația, Dezvoltarea, Umanizarea Specialiștilor Pedagogi de Azi pentru Comunitatea Eco”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuire în cadrul achiziției serviciilor de editare și publicare a suporturilor curriculare.
- Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din cadrul IP Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
Lot | Denumirea serviciilor | Cantitate, ex. |
Lotul nr. 1 |
| 200 |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 | |
| 200 |
4. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
5. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la managerul de achiziții proiect.colegiu@gmail.com.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova sau electronic la adresa de e-mail proiect.colegiu@gmail.comînainte de 04 iunie 2024, ora 14:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
8. Adresa menționată mai sus, în punctul 6 este:
Colegiul Pedagogic „Ion Creangă” din cadrul IP Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Contabilitatea, Secția Planificare Economică
str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova
Natalia Cernobai, managerul de achiziții
Tel: 0231 52 473
E-mail: proiect.colegiu@gmail.com
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT
TATIANA ȘOVA __________________