Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații –Servicii non-consultanță
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: CONPROPRECERC „Consolidarea procesului de predare, învățare, cercetare în domeniul ingineriei și activităților inginerești”
- Obiectul achiziției: Servicii de editare și publicare a materialelor didactice
Ref. Nr.: MD-ALECUR.UNI-354142-NC-RFQ
- IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-U-08 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului CONPROPRECERC „Consolidarea procesului de predare, învățare, cercetare în domeniul ingineriei și activităților inginerești”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuire în cadrul achiziției serviciilor de editare și publicare a materialelor didactice.
- IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
Lot | Denumirea serviciilor | Cantitate, ex. |
Lotul nr. 1 | 1. Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare (practicum): ,,Sisteme integrate de proiectare asistată de calculator” | 13 |
2. Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare (suport de curs): ,,Fabricarea asistată de calculator” | 13 | |
3. Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare (suport de curs): ,,Tehnologii neconvenționale inovative” | 13 |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la managerul de achiziții usarb@gmail.com.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova sau electronic la adresa de e-mail proiect.usarb@gmail.com înainte de 26 august 2024, ora 14:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 30 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 6 este:
I.P. Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți,
Contabilitatea, Secția Planificare Economică
Angela Țibuleac, managerul de achiziții
str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova
tel.: 0 231 52 473
e-mail: proiect.usarb@gmail.com
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT
Valentina PRIȚCAN __________________