Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO
Obiectul achiziției: Echipamente TIC pentru evaluări automate
Ref. Nr. MD-STATEUNI-411035-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldovaa primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-04 din 27.11.2023pentru realizarea subproiectului Modernizarea procesului de formare profesională la specialitățile Informatică și Informatică Aplicată / MODERN-INFO.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Echipamente TIC pentru evaluări automate.
Lotul 1 – Calculatoare All-in-One
Lotul 2 – Laptopuri
Lotul 3 – Servere didactice
3. Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Echipamentelor TIC pentru evaluări automate (conform anexei).
4. Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieței naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018(denumit în continuare „Regulament deachiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții prenotat.
5. Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de Ofertanții interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: procurement.wb@usm.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin e-mail de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova, mun. Chișinău, str. Alexei Mateevici nr. 60
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun.Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217,până la datade 14.06.2024, ora 11:00. Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o Declarație de garanție a ofertelor.
7. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care va alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217, în data de 14.06.2024, ora 11:00
8. Adresa menționată mai sus, în punctele 5 și 6 este: Republica Moldova, mun. Chișinău,
str. Alexei Mateevici nr. 60, Bloc 4A, bir. 217, tel: + (373) 67 560 223.