Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Valorificarea parteneriatului consolidat școală-universitate „Cluster educațional” în formarea cadrelor didactice
Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr. MD-STATEUNI-352243-GO-RF
1. Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldovaa primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.:MB-MOED-6542-ASF-U-09 din 24.10.2022pentru realizarea subproiectului ”Valorificarea parteneriatului consolidat școală-universitate „Cluster educațional” în formarea cadrelor didactice – EduClass”.
2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuite în cadrul achiziției de Mobilier:
Lotul 1. Set mobilier amfiteatru
Lotul 2. Mese
Lotul 3 Scaune
Lotul 4 Table
Lotul 5 Mobilier Centru Consultare Psihologică/ Centru Consultanță Didactică
Lotul 6 Fotoliu Bean-bag
3. Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Mobilierului (conform anexei).
4. Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
5. Documentul de achizitie in limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: achizitii.bm@usm.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova din Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Alexei Mateevici nr. 60.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun.Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, bir. 109până la data de 11.10.2023 ora 15:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, et.2, bir.201, Sala Senatului până la data de 11.10.2023 ora 15:00
8. Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o "Declarație de garanție a ofertelor".
Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, mun. Chișinău., str. Alexei Mateevici nr. 60, bir. 109, achizitii.bm@usm.md, tel:022-241-240
Link de acces: https://usm.md/?p=22630